Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

sex dagar:(

Publicerad 2008-12-01 10:41:27 i Blandat,

Sex dagar har jag hostat så det kommit blod nu. Första dagen den 26 november gick jag till vårdcentralen och kollade detta. Jag hade ingen infektion i kroppen så de skickade mig på röntgen. Det visade ingen förändring där heller. Så de trode det förmodligen var att jag hostat sönder ngt kärl eller så. Men sex dagar! Nu ska jag åka iväg till Backa läkarhus och kolla upp detta igen. Mamma har haft lunginflammation en gång som inte visade sig på första undersökningen. Så vi får väl se va detta kan vara.. Hoppas bara man blir frisk snart..

Nu är det klockan 15.00 och jag har varit på Backa läkarhus. Efter ca tre timmar fick jag reda på att det var Luftrörskatarr jag har. Så nu ska ja börja äta penicillin, gott att veta vad som är fel och att det går att göra något åt det. Snart är jag frisk:)

(¯`°•.¸ Cattis ¸.•°´¯)

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2008-12-11 21:15:22

Hoppas du känner dig bättre. du skulle ha följt med mig till Teneriffa på tisdag och fått lite vila, sol och värme, Det är läkande för alla vinterns infektioner.

Krya på dig så ses vi på julafton. Kramis, Nina

Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Publicerad 2008-12-11 21:18:20

Hej! Nu ligger årets sista design ute, kika in om du är intresserad av en ny till din blogg :) Välkommen!

Postat av: c

Publicerad 2008-12-12 10:57:30

Tack Nina. Känner mig mycke bättre nu. Men det skulle allt varit gott med en Teneriffaresa;) Hoppas du får det jättegott! Ses på jul:)Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela