Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Trolltider, den bästa julkalendern

Publicerad 2008-12-03 18:14:32 i Blandat,



En julkalender som jag bara älskade som barn var Trolltider.
Det var så otroligt mysig, rolig, spännande och ja.. helt enkelt den bästa jag sett genom tiderna. 
Vet dock inte vad jag skulle tycka om jag såg den idag.
Kanske ska försöka få tag på filmerna och ta reda på det haha..
Fler som minns Trolltider kanske?

(¯`°•.¸ Cattis ¸.•°´¯)

Kommentarer

Postat av: Lindel0u

Publicerad 2008-12-03 20:34:37

Trolltider var helt klart bäst! Men som du skriver,man vet inte vad man skulle tycka idag. Spö,spö,spö, ge mig tö tö tö!

Läste senast idag en krönika från tror jag det var Någon Hakelius. Johan? Han hade under sin barndom uppfattat ett program som raskt och kvickt,men var tvungen att stänga av för långsamheten jämförelsevis med idag. Ett annan julkalender jag minns som bra förutom trolltider var något med Johannes Brost,stjärntecken osv. Jag röstar på Trolltider.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela