Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Mañana med tapas

Publicerad 2008-11-25 08:20:20 i Nöjen,

Jag känner mig lite piggare och idag ska jag och mina arbetskompisar  till Mañana och käka Tapas. Deras tapas är sååå himla god. Som vanligt blir det en lugn kväll och inte så sent, för gissa vem som jobbar i morron! Jo det var ju jag, igen...

Vi ska ha en heldag med föreläsning om Autism idag och det ska bli riktigt intressant. Så när vi alla ändå är samlade måste man ju passa på att gå ut en liten sväng tillsammans. Det blir ju tyvärr så att man umgås mest på jobbet annars.



Kan man ta med en Doggybag måntro??

http://www.restaurangmanana.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela