Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Skola

Publicerad 2008-11-06 22:30:35 i Skola,



Nu är ja klar med min senaste kurs:) Skönt...
Examensuppgiften skulle vara inlämnad senast 15 november, men min har redan varit klar och inlämnad för någon vecka sedan nu. Jag läste Människan i en föränderlig miljö, Individuell agenda 21 (7.5hp). Kursen var intressant och jag har blivit mer och mer intresserad av vad vi människor kan göra för att "rädda" vår jord från alla miljöförstöringar. Eller i alla fall dra ner på miljöförstöringarna.

Nu väntar jag svar på de utbildningarna jag sökt till våren. Har sökt fem olika med inriktning mot psykologi, men jag tänker bara gå en av dem. Hoppas bara man kommer in på någon som är kul. Alla jag sökt är 50% på halvfart och 15hp så jag kan fortfarande jobba 100% också. Hoppas hoppas:)

(¯`°•.¸ Cattis ¸.•°´¯)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela