Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Vilken dag...

Publicerad 2008-11-26 19:14:50 i Blandat,

I morse när jag gick upp för att gå till jobbet, satt hostan igång som den gjort varenda dag sista veckan. Men i morse när jag spottade i toan efter en hostatack kom det blod med. Lite småjobbigt faktiskt, trodde det var lunginflammation. Jag gick till jobbet ändå, för våningen ovanför kontoret där jag satt i dag finns en vårdcentral som som har öppen mottagning mellan 08.00-09.00. Jag gick dit och de tog prover vilka alla visade att jag var frisk. Men läkaren skickade mig ändå på lungröntgen eftersom jag hostat blod. Men även röntgen visade att jag var frisk:) Så läkaren trodde att jag förmodligen har hostat så hårt att jag bara spräckt ngt litet kärl. Men jag åkte hem efter röntgen för jag blev inte klar förrän vid 14 tiden. Sen har jag sovit och ätit lite vilket jag förmodligen behövde, för kroppen är lite medtagen av all hosta. Mr T gjorde Laxlåda mmm det var gott. Nu ska jag ta lite hostmedicin Mollipect som jag fick av läkaren. Hoppas snart det ger sig, för jag börjar bli trött på att vara hostig nu...

Kommentarer

Postat av: Leloo

Publicerad 2008-11-26 20:27:10

men stackare...jobbigt. Mmm kommer ihåg att du hade sån hosta förra året oxå :( iiinte kuul. Krya på dig nu gumman o ta det luuugnt!!

Kraam!

Postat av: Ola

Publicerad 2008-11-27 14:01:07

Oj, du får verkligen krya på dig, om det är någon tröst så är jag den ende i familjen här uppe som är frisk.

Vilket kanske är mest trösterikt för mig kanske...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela