Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

HUSÄGARE!

Publicerad 2009-04-13 17:58:33 i Hemmet,


Idag skrevs papper på att vi är husägare!!! Tjoohoo!!!  Jag var inte närvarande i Kristinehamn, så Mr T fick en fullmakt så han kunde skriva på åt mig. Det känns helt sanslöst konstigt och häftigt och jaaaa helt, helt underbart;) Kommer nog ta ett tag innan man riktigt fattar att det är sant. Kanske inte fattar det förrän till augusti när vi får flytta in... Nåja... Man får försöka tänka på annat ibland också tror jag. För annars kommer jag ha möblerat huset minst 100 ggr innan inflytt;) Vi har blivit med hus!!!!!!!! Även om det var bestämt innan att vi skulle ha huset så känns det lite mer på riktigt nu när papper är skrivna. Vi ska verkligen flytta till HJORTTORPET!
Nu började grannen spela piano också. Han spelar så grymt vackert, så nu ska jag lägga mig i soffan och blunda drömma lite om VÅRT hus och njuta av den vackra musiken:) Sen ska ja plugga så jag slipper göra det i morron när syrrans barn Fröken J kommer på besök med sin kompis Fröken I. Mat för några dagar har jag redan förberett, köttfärssås, köttbullar och kyckling.


Cattis.....

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-13 22:34:25

Jag är så himla glad för att ni kommer hem snart! Puss o kram!

Postat av: Mr T

Publicerad 2009-04-15 23:13:57

Vi har ett hus!!!! Älskar dig=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela