Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Nu så...

Publicerad 2009-08-13 19:02:56 i Allmänt,

 Då var man tillbaka i Göteborg igen... Börjar jobba i i morron... Känns lite konstigt och tomt här nu. Vi har sedan den sista juli bott i vårt underbara hus! Så att komma tillbaka hit alldeles själv nu känns inte så upplyftande måste jag säga. Mr T skjutsade hit mig så jag slapp ta tåget, sen passade han på att hämta hem lite mer saker till huset också. Men när han åkte hem igen så måste jag erkänna att det kom en och annan tår på kinden. Men man får se detta som en period i livet. Hoppas bara att man får ngt jobb i närheten av Kristinehamn snart.

Jag har inte hunnit sitta vid datorn nästan någonting i sommar. Vi har jobbat och slitit med det ena och det andra nästan hela tiden, phu... Skulle nog behöva lite mer semester nu tror jag;) Men nu ska jag försöka vara lite bättre på att skriva här iaf. Kommer så småningom att lägga upp lite bilder på huset och våra djur. Men måste be Mr T att ta kort först, för vi har nog inte tagit ett enda på hela sommaren!

Hoppas ni haft en underbar sommar!

Kram så länge...


Cattis.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela