Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

God Jul:)

Publicerad 2009-12-25 20:24:59 i Helgdagar,


 Hoppas att ni alla fått en riktigt God Jul! Vi firade Julen i huset med tjocka släkten, 21 stycken blev vi. Det var fullt upp nästan hela tiden så kort glömde jag helt bort att ta. Men kanske kan man få några kort från de som var duktiga och tog lite;) Alla blev mätta efter alldeles för mycket mat och det finns säkert lika mycket mat kvar ändå! Bättre för mycket än för lite i alla fall;)

Men idag, Juldagen bar det av med bilen till Göteborg, för jag jobbar 26,27,28 dec. Så här såg det ut vid huset innan jag åkte hemifrån:) (glömde tända stakarna i fönstren hmm). När jag var framme i Götet sa Mr T att det hade kommit ca en decimeter snö till sen jag åkte och det blåste tydligen som bara den. I Göteborg är det just nu + 1 grad och regn.


Huset i Vinterskrud


Trädgården med verkstad


Lilla stallet:)


Cattis....

Kommentarer

Postat av: Nina Fyhr

Publicerad 2009-12-26 19:51:50

Tack för allt du och Mr T fixade så att det blev en fin julmiddag. Det var mycket trevligt att träffa alla människor också. Du har väl inte glömt mitt tips för stallet? Hästpensionat var det du skulle fixa. God fortsättning.

Postat av: Cattis

Publicerad 2009-12-26 22:07:59

Tack själv:) Synd du var tvungen att jobba. Det där med Hästpensionat hade jag nästan glömt bort! Bra att du påminnde mig. God fortsättning till dig me:) Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela