Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Allt klart?

Publicerad 2009-02-23 18:16:08 i Resor,

Nu tror jag att allt är klart inför vår lilla tripp. Idag har jag lämnat nycklar till en god vän, Fröken L som ska vattna våra blommor när ingen är hemma. Jag har växlat till mig lite Dollar. Packat ner de sista sakerna och rensat ur kylen på sånt som inte står sig. I morron jobbar jag mellan 09.00-15.00 sen går tåget till Sthlm 15.40. Hoppas det inte blir några förseningar på spårvagnen eller broöppning eller något annat dumt som kommer ivägen. Börjar allt få lite resfeber nu.. Jag gillar INTE att flyga och det är ju inte den lilla biten vi ska nu, så phuuu...
Vi sover hos en vän till min bror i Sthlm, Fröken C, för planet lyfter inte förrän vid niotiden på onsdag morgon.



(¯`° ·.¸ Cattis ¸.•°´¯)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela