Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Dykutrustning till salu!

Publicerad 2009-02-04 21:42:02 i Nöjen,

Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att sälja min dykutrustning. Hade gärna velat ge mig ut och dyka mer än jag gjort de senaste åren, men mitt förnuft säger tyvärr det motsatta. Ska jag ge mig ut och dyka någon gång så får jag helt enkelt hyra eller låna grejor då. Jag älskar att dyka så jag hoppas att det kommer att bli mer av det i framtiden. Kanske kommer det dock bli utomlands i så fall:)


Här har vi en Våtdräkt av märket Water Proof grå/svart (stl. 38)
Sen en Poseidon Venus Unisuit, blå/svart Torrdräkt (stl.2).
Femfingerhandskarna är i stl. M i neopren och märket Water Proof.
 Trefingervantarna är som torrdräkten, Posiedon i neopren med stl. S
Jag är ca 160 cm över marken om det kan hjälpa till med storlekarna.


Sen har vi resten av sakerna som gör det möjligt att ta sig ett dyk;)
Regulator: Mares byss med dykdator Mares Mission
Väst: Seaquest Pro QD. Med dykkniv Shark
Flaska: 8L/300 Bar Poseidon. Gul.
Väska 1: Ryggsäck Seemann Sub, plats för fenor, mask, handskar, skor, snorkel, regulator m.m. Svart med blå detaljer.
Väska 2: Bag Poseidon, gul. (dragkedja trasig)

Priset jag tänkt mig för sakerna är 8000 kr och jag säljer bara allt tillsammans som ett paket.

Säg gärna till om ni vet någon som är sugen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela