Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Vaccin

Publicerad 2009-02-04 17:34:54 i Resor,



Så har man varit iväg o vaccinerat sig mot Hepatit A inför resan till Panama och Costa Rica. Jag gick till Vasaplatsens Vaccinations o. läkarmottagning, för de tycker jag är bra. Jag vaccinerade mig där förra gången också. Det börjar dra ihop sig till resan nu och det mesta är redan fixat. Tror det bara är packningen kvar nu och den gör man ju på en kvart;) haha.. Mr T packar nog på en kvart, men för mig tar det kanske lite lite längre tid. Ska föresten packa inför helgen också, åker till Kristinehamn på torsdag efter jobbet. Mr T fyller nämligen år på torsdag!!!

Kommentarer

Postat av: Leloo

Publicerad 2009-02-06 17:39:18

vilket datum åker ni???

Postat av: Cattis

Publicerad 2009-02-07 13:58:59

Vi åker till Sthlm 24 feb och planet lyfter vid nio tiden den 25e:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela