Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Att resa någonstan

Publicerad 2009-01-21 08:04:58 i Resor,



Jag har ju pratat lite om vår "lilla" resa vi kommer göra om drygt en månad. Jag älskar att resa och hoppas på att kunna se så många olika platser som bara går att se, innan man trillar av pinn;) Det är ju dock inte bara resor utomlands som är spännande. Att resa i Sverige kan också vara otroligt vackert och roligt. En lite annorlunda weekendresa kan ju faktiskt vara att ta en karta, avgränsa ett område på ca 15-20 mil, blunda och sätt ner fingret. Där fingret sen hamnar dit åker man. Man vet då aldrig vart man kommer:) Det kan bli mitt ute i skogen, i en liten håla eller i en större stad. Sånt tycker jag kan vara lite roligt. Det behöver inte ens vara så dyrt. Sen kan man ju göra det samma med en jordglob och sätta fingret någonstans på jorden. Då blir det dock lite lite dyrare;) Men förhoppningsvis grymt kul.

(¯`° ·.¸ Cattis ¸.•°´¯)

Kommentarer

Postat av: Mr T

Publicerad 2009-01-30 18:49:20

Hehe, så gjorde jag och ett par kompisar en gång. Vi hamnade i Sexdrega. Det fanns inte ens en korvmoj där så vi åkte hem igen. Men resan var kul ändå...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela