Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Grattis älskling!

Publicerad 2009-01-30 21:00:26 i Skola,

 


Så var denna veckan nästan slut. Det har varit ganska fullt upp hela veckan. Tycker inte jag gjort något annat än jobbat och pluggat. Men ja har ju valt det själv så jag ska väl inte klaga antar jag;) Det ja tycker är lite trist just nu är att Mr T är i  Kristinehamn och jag här. Jag jobbar hela helgen så om han varit här hade vi ändå inte setts:(  Men det hade varit riktigt kul att få gratulera honom på riktigt med skumpa och sånt nu. För idag ringde de från skolan och talade om för honom att han klarat sista provet! Stort grattis min älskling! Klar i skolan och ett nytt jobb! Riktigt riktigt kul! Det är ju faktiskt ett litet steg närmare vårt drömhus också;)
Ganska snygga mössor har de på Chalmers också, svarta på vintern och vita på sommaren.

(¯`° ·.¸ Cattis ¸.•°´¯)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela