Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

I helgen

Publicerad 2009-01-11 11:49:29 i Blandat,

Det har varit en riktigt skön helg. I fredags var jag och Mr T ute och Bowlade med Fröken A och Herr N, det var kul trots att jag kom sist. Jag är helt kass på att Bowla, men det kanske bara behövs lite träning;)


Lördagen började med en ganska lång sovmorron och Mr T har pluggat mest hela helgen, det är en dutti pöjk det där;) Medan han satt hemma och var duktig drog jag iväg till en kompis, Fröken B. Vi hade en jättemysig eftermiddag och kväll. Först tog vi med oss en engångsgrill, korv, bröd, te, ljuslyktor och gick ut i skogen och grillade vid ett vindskydd. Hur mysigt som helst! Sen gick vi hem till henne kollade på Körslaget, där helt fel kör åkte ut enligt min mening.



Så blev det söndag också. Det var några plusgrader och dimmigt ute på förmiddagen, så det är lite av en slappardag. Ska ta och läsa lite Liza Marklunds Sprängaren som ja nyss börja på, hoppas den är lika bra som Paradiset som ja nyss läst ut:)  När man väl börjar skolan får man ingen ro att läsa annat än skolböcker.

Liza Marklund / Sprängaren

Adventsljusstakarna och stjärnan åker också ner idag, tänkte passa på när jag ändå är ledig. Känns skönt att få bort stakarna, för på något sätt känns det som våren är lite lite närmare då;)

Och en liten promenad runt dammen hann vi med idag också. Det var skönt att komma ut och röra lite på sig och få frisk luft. Mr T behövde komma ifrån pluggandet också;)  Sen blev det Thaiwok till middag mmm så gott det var!

(¯`° ·.¸ Cattis ¸.•°´¯)

Kommentarer

Postat av: Leloo

Publicerad 2009-01-11 12:32:29

Guuud såå mysigt att grilla korv ....ta med miig next tiiime =)

Puss på dej!!!

Postat av: Mr T

Publicerad 2009-01-12 12:58:07

Ja det har hänt mycket i helgen, men det har ändå varit lugnt. En bra helg med andra ord.

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela