Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Tillbaka till skolbänken

Publicerad 2009-01-08 20:53:56 i Skola,



Idag fick jag reda på att jag kommit in på två av kurserna jag sökt på Göteborgs Universitet. Pedagogisk psykologi 15 hp och Miljö psykologi 15 hp. Tänkte att jag skulle försöka mig på båda två, de är på 50%. Kanske blir lite tufft att jobba 100% samtidigt. Men ja testar iaf, går det så går det;) Ska faktiskt bli kul att sätta sig i bänken igen. Båda kurserna börjar runt den 19 januari och jag hoppas verkligen att de inte har lektion på samma tider. För då blir det bara en av dem, frågan är bara vilken man då ska ta...
Jag har 90 hp i Vårdpedagogik och 7.5 hp i en miljöutbildning hmmm... Kanske man skulle fortsätta på pedagogiken tro eller utveckla miljöarbetet lite.. Ja ja, vi få la se hur det blir.

(¯`° ·.¸ Cattis ¸.•°´¯)

Kommentarer

Postat av: Mr T

Publicerad 2009-01-09 09:57:19

Man kan aldrig få för många kurser med sig, bara att testa bägge och se vilken som känns bäst, eller fortsätta med bägge. Då får du ju nånting att göra på kvällarna med när inte jag är här. Puss puss

Postat av: Leloo

Publicerad 2009-01-09 17:39:21

hon kommer ha fullt upp på kvällarna ändå kan du skriva opp haha =)

Pedogogik e ju alltid kul...ta de som känns mest rätt för deJ!!Love Ya´...KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela