Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Skön dag

Publicerad 2009-01-19 23:18:29 i Blandat,

Idag har jag varit på stan och shoppat lite;) 

Kollade också efter böcker till skolan på Pedagogens bibliotek, fick bara tag på en av de fyra som vi ska ha först. Så jag fick ställa mig i kö på de andra, hoppas de kommer in snart.

Sen mötte jag upp Fröken T och en klasskompis till henne för en fika, det var längesedan vi träffades nu så det var riktigt kul. Käkade Tacosallad och drack en kopp kaffe. Fröken T har nyss blivit klar i skolan och är numera sjukgymnast:) Duktig tjej! Stort grattis till dig!!! Det tråkiga är att hon snart kommer flytta hem till sina barndomstrakter Kristianstad. Då kommer vi tyvärr inte alls ses ofta.

Det har iallafall varit en lugn, go och ledig dag idag, men i morgon är det jobbet igen, börjar 08.00 på kontoret. Nej nu är klockan mycket och matlådan för i morgon är fixad. Så jag ska krypa ner i sängen och sova...

Natti natti...
Dröm sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela