Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Tillbaka i stan

Publicerad 2009-01-27 08:46:32 i Mode,

Nu är jag tillbaka i Göteborg igen, efter en liten tur till Kristinehamn. Tåget kom inte in förrän 23:30 igår så jag känner mig lite mör i kroppen idag. Började 07:00 i morse.

Idag är det löning också:) Undra om man ska ta en liten tur in till stan efter jobbet kanske..hmmm..Eller inte.. Då får jag nog bara ett tokryck och köper skor eller något annan som är "bra att ha";) Men ja gillar ju såna tokryck...Fast... Vi behöver spara spara.. Mr T och jag är grymt sugna på hus nu och det står ju faktiskt lite högre upp på listan än ett par skor. Behöver ju spara fickpengar till Panama också. Ja ja, vi få la se hur det blir i eftermiddag;)





Ojojoj.. Farligt att titta på dessa underbara skapelser;)

Kommentarer

Postat av: Leloo

Publicerad 2009-02-06 17:38:20

Riktigt riktigt snyggga...vill haaaaa hehehe =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela