Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

En liten tripp till Karlstad

Publicerad 2009-10-29 11:49:48 i Blandat,

 I onsdags träffade jag min gamla arbetskompis Fröken S med dottern E i Karlstad. Det var hon som berättade för mig att Ola hade gått bort. Jag har inte träffat henne på flera år, så det var mycket roligt att se henne igen. Nu kommer det absolut bli fler gånger och oftare när jag flyttar upp till Värmland:)  Hon har också världens sötaste dotter!!! En riktigt gosig liten tjej på ett år:) Tack båda två för en mysig dag!

Jag passade också på att svänga förbi IKEA innan jag hämtade upp Mr T på jobbet när han slutade. Handlade lite småplock som kan vara bra att ha;) Toaborstar, en toamatta och matchande handdukar, toasits, Dörrar till ett skåp som vi har hemma. Men gissa om jag var öm i fötterna när dagen var slut! Ajajaj... Men en riktigt bra dag har det varit iallafall:)

Cattis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela