Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Längesedan nu...

Publicerad 2009-10-24 08:30:46 i Allmänt,

 Det var ett tag sedan jag skrev något här nu. Men jag tycker det är lite tråkigt att bara skriva utan att lägga in några bilder:( Nästa gång jag åker till Kristinehamn, vilket är mycket snart ( 27 okt ). Då ska jag minsann ta massor med kort från gården som jag kan lägga in. Om jag kommer ihåg det förståss. Har glömt det varje gång hittills hmmm... Minnet sviktar ibland, lite lite snurrig kan man bli när man har mycket i huvudet;) Jag kanske iallafall kommer ihåg att ta lite bilder nästa lördag! Då är det Halloweenfest på Hultets Friluftsgård. Det ska bli riktigt kul! Undra bara vad man ska ha på sig... Jag får gräva lite i utklädningsskåpet och se vad som kan passa:)

Men men, nu åter till arbetet. Jag jobbar heeeela helgen, men ska absolut inte klaga. Har det riktigt gott här på jobbet:) Kommer sakna det grymt mycket när jag flyttar upp till Värmland... Vilket jag tänkt göra någon gång i mars nästa år. Allt känns lite dubbelt på något sätt. Jag längtar hem till Mr T, resten av familjen och de Värmländska skogarna. Men jag kommer sakna Göteborg och allt man byggt upp här i snart 10 år. Valet att flytta tillbaka var dock inte svårt att göra. Ska man bilda familj så är Värmland det rätta stället för oss att göra detta på. En epok i livet är snart slut och uppföljs av en annan, det är så livet är. Vi kan ju alltid hälsa på vännerna i Göteborg. Hoppas bara på att få något jobb där uppe snart, om inte så är jag faktiskt sugen på att starta en liten egen verksamhet på gården. Vi få la se vad framtiden har att erbjuda...  

Cattis....

Kommentarer

Postat av: Mr T

Publicerad 2009-10-24 21:28:27

Jag tycker det är bra att du flyttar hit snart. Saknar dig!!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela