Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Nalle Puh och Ville

Publicerad 2010-04-26 11:23:50 i Det vackraste vi har,


 Här är vår goa lille Ville kille 5 veckor gammal.


Tack snälla Pinge för den här kompisen:) Nu är vi snart lika stora!

Ansiktuttrycken och sinnestillståndet ändras väldigt fort på de små liven.


Flörtiga Ville. -Hallå tjejer;)


Trötta Ville. -Låt mig få sova nu...


Fundersamma Ville. -Varför har mamma kammat upp en tuppkam i mitt hår?


Ville som Stålmannen. -Kom igen den som vågar;)


Busiga Ville. -Vi har varit sååå snälla Puh och jag, vi loooovar;)


Nä, nu får det vara bra med bilder för idag!
Nu vill jag inte vara med mer. Ge mig mat istället!

Cattis...

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2010-04-28 22:08:50

Åhhh..så söööt du är..jag och mamma är lediga hela sommaren juni-juli-augusti...då kan vi ses å gosa hur mkt som helst.

Kramizar från Elina och Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela