Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Sista Mohikanen:)

Publicerad 2010-04-11 21:43:31 i Det vackraste vi har,

 Idag har det varit helt underbart väder ute. Men jag spenderade större delen av dagen inomhus ändå. Jag har nämligen sått en massa frön, olika blommor och grönsaker. På eftermiddagen tog vi en promenad till Björkåsen och fikade lite där. Men innan dess tog vi lite bilder på Ville. Han blir bara ljusare och ljusare, förmodligen blir han en liten blondie:)


Ville duschade med pappa idag, han fick en ny frisyr och blir nu kallad för den sista Mohikanen;)
Här ser ni vad snygg han blev:) Världens sötaste Mohikan!


De underbart söta byxorna hade nog jag när jag var liten också tror jag.

Cattis...

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2010-04-13 09:17:47

Han är så underbart söt lille Ville. Håret kommer ändra sig flera gånger, se på pappa, han var mörk, sen ljus och nu är det som han har kvar mörkt. Men han blir nog inte riktigt lika mörk skulle jag tro. Passa på att njuta av vårvärmen och solen nu. Kram på er.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-14 15:22:52

ÅÅ vad fin han är gumman. Längtar tills jag får se honom och dig. Vi får höras snart. PUSS BECCA

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-04-15 12:02:41

Ja farmor, vi är mycket ute i solen och bara njuter:) Hoppas det gick bra i onsdags på marken. kram kram:)

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-04-15 12:03:55

Becca... Önskar ni kunda komma idag!!!!!Hörs och ses snart... Puss!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela