Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Underbart vårväder

Publicerad 2010-04-16 12:27:48 i Det vackraste vi har,

 Visst är det härligt att vakna till fågelkvitter, sol och klarblå himmel! Den första Sädesärlan för året kom till oss förra helgen och nu är de två stycken. Det är väl ett riktigt gott vårtecka iallafall:) Några av fröna som jag planterade för fem dagar sedan har redan börjat komma upp.  Det ska bli så kul när man kan sätta ut allt i trädgården och växthuset, jag längtar verkligen till dess.


Här är Kronärtskockan som jag satte för någon vecka sedan den växer också fint.

Sen får det ju lov att bli något kort på det vackraste också:) Här iklädd en trikådräkt i limegrönt och vitt. Dräkten är ett arvegods från lillebror eller syrran och mig. Är lite osäker på vem som haft den. Men han är så söt i den, en liten randig korv:) Men attans... Vi mamma glömde kamma håret;)




Vår randige lille prins:)

Cattis...

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2010-04-20 12:01:56

Den outfiten är sjukt snygg...det där ska bli en riktig modekille det ser jag det snyggingen!

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-04-20 12:04:28

Ja visst är han helt underbar i den lilla randiga:) Sååå söööt! hihi:)

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-04-20 17:54:05

Den där outfiten är tydligen köpt till dig när du var liten Johan:)Du får den sen om du vill, när Ville växt ur den:) Puss puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela