Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Ny bil:)

Publicerad 2010-02-23 18:46:55 i Helgdagar,

 Idag har Mr T varit iväg och provkört en bil. Det slutade i en bilaffär:) Så vi är nu mer ägare till en Saab 9-5 kombi, känns faktiskt riktigt bra. Vi kommer ju faktiskt behöva en kombi snart och våra Volvo bilar är ju inte direkt i toppskick.

   
Tyckte det var en fin bil:) Tyvärr är jag i Göteborg och jobbar näst sista veckan nu. Så jag kan inte titta på den mer än på bild. Men snart så får jag provköra den jag också. Kul kul!!!

Något som var mindre kul var det sista APT mötet på jobbet... Känns grymt jobbigt och det blev en hel del tårar... Jag hade med mig fika och vi hade det riktigt mysigt. Fick en present av arbetskamraterna också. En gräddvit jättefin stor lykta med två enorma ljus till. På ett av ljusen hade de alla skrivit varsin hälsning till mig. Phu.. Så grät man en skvätt till när man läste det hmm... Kommer sakna er alla jättemycke!!!

Cattis...

Kommentarer

Postat av: Mr T

Publicerad 2010-02-23 20:45:49

Ja, samtidigt som jag satt där och skrev på så satt Viktor Muller i Stockholm och köpte saab. Det kanske är en Spyker 9-5 vi har köpt =)

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-02-23 20:51:20

Haha ja man vet aldrig;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela