Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Bilköp och städ

Publicerad 2010-01-10 16:52:23 i Helgdagar,


 Idag har jag varit med en kompis Fröken L och köpt en bil. En röd Saab som var jättefin! Hon och hennes son följde sedan med hem och åt lite mat o fikade. Det var jättemysigt:) Hon kommer även hit i morgon och hjälper mig att städa lite, så skönt att få hjälp. Känns så tomt i lägenheten, lägenheten har jag haft i drygt 9 år. Lite småsorgligt är det allt.. Här står det lite möbler i ett hörn i vardagsrummet som väntar på att få komma till huset. 


En mycket liten del av alla saker som ska till huset.
Tur att vi redan kört upp det mesta.
Hujedamej:)

Cattis

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-10 20:41:38

Jaaa det var såå trevligt idag...tack snälla att du följde med! guld värt!!! Jag kommer imorgon o hjälper dig. Städtanten Linda kommer i högsta hugg o hjälper en havande gravid kvinna!

Jag kommer oxå sakna lägenheten där har vi haft mycket skoj o mys!!! en hel del rödvin och likör43 med mjölk kvällar hihi!!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela