Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Dagens datum: 20100102

Publicerad 2010-01-02 21:55:45 i Allmänt,

 Lite småkonstigt ser allt dagens datum ut, samma om man läser det fram och tillbaka:)

Idag åkte jag tillbaka till Göteborg... Igen... Men nu är det inte långt kvar till jag flyttar hem till Värmlands skogar på riktigt. Allt bara står där och väntar på mig nu! Känns dock mycket konstigt och jobbigt att veta att jag förmodligen aldrig kommer arbeta med mina älskade arbetskompisar mer:( jag kommer att sakna dem så grymt mycket! Men det är ett val jag gjort och jag kan faktiskt alltid åka och hälsa på:) Men många tårar kommer att fällas när jag åker därifrån för sista gången... Usch... Men men livet går vidare fast i en ny tappning:)

Igår var det i alla fall den förste januari år 2010. En riktigt mysig start på det nya året blev det:) Vi sågade upp lite ved så vi får lite go värme från kakelugnen. Sen tog vi en liten fika på trappan i det underbara vintervädret. Här nedan sitter Mr T med en kopp varmt kaffe och tittar ut över den snötäckta gården.


Mr T med en kopp kaffe på trappan


Här är lite av utsikten till vänster om trappan


och här är utsikten till höger om trappan.
Bakom dungen ligger vår lilla fotbollsplan. Dock täckt av snö nu:)


Cattis....

Kommentarer

Postat av: Mr T

Publicerad 2010-01-05 22:06:58

Ja det var allt enbra ide du fick att fika på trappan ute i den friska luften.

Puss puss

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-01-09 10:34:33

Ja det var myyys:)

Puss !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela