Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Det blåser småspik

Publicerad 2010-01-06 14:17:11 i Helgdagar,

 -0.4 Grader och snö ute. Det borde ju inte vara så kallt. Väl utanför dörren känns det som det skulle vara minst -20 grader. Men det är ju så det brukar kännas på Västkusten. Uppe i Värmland är det ca -20 nu, men en grym skillnad i luften mot här. Lite torrare och inte fullt så blåsigt. Men jag ska nog ta mig i kragen och gå ut på en liten promenad sen iallafall. Jag får väl dra på mig mina Ullfrotté långisar och Torsbykavajen, för då borde jag inte frysa:)

Efter promenaden ska jag fortsätta att packa. För den 22 januari kommer det en tjej som ska flytta in i min lägenhet. Känns mycket konstigt, men bra på samma gång. Jag åker till Kristinehamn den 22 januari och stannar där i två veckor! Det är verkligen lyx:) Sen jobbar jag bara varannan vecka fram till mitten av Mars för att efter det flytta helt tillbaka till de Värmländska skogarna:)

Cattis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela