Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Flyttstäd

Publicerad 2010-01-12 20:29:44 i Blandat,

 Igår blev det fullt upp på eftermiddagen. Först kom Fröken L och jag var med och hjälpte henne att byta däck på bilen. Kallt som bara den var det ute i snön brr... Men det gick ändå ganska smidigt.



När vi väl var färdiga med bilen så gick vi raka vägen in och började städa. Fröken B kom också och hjälpte till. Efter några timmars städ blev vi hungriga och beställde Pizza som avslut på kvällen:) Mätta, nöjda och trötta var vi sedan när Fröken B började dra sig hemåt. Tack mina älsklingar för hjälpen! Fröken L stannade och sov kvar här. Jag märkte inte alls när hon gick upp i morse men hörde när hon stack nyckeln i dörren och låste när hon gick till jobbet. Sov väldigt dåligt inatt. Kanske kan bero på att jag började bli lite förkyld. För nu rinner snoren och jag är tung i huvudet. Så jag har bunkrat upp med apelsiner och vitaminer. Men just nu ska jag slänga mig framför tvn med en kopp varmt Te:) Sen ska jag sova tidigt ikväll, för jag börjar 07.00 i morron bitti och då vill jag inte vara sjuk!

Cattis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela