Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Min sista helg på jobbet:(

Publicerad 2010-01-17 08:09:42 i Blandat,

  Idag är det söndag och jag arbetar förmodligen min allra sista helg på jobbet:( Det känns väldigt sorgligt. Jag har verkligen förträngt detta... Sista dagen med "Gänget"... Här har man gått och gått i snart tio år! Kommer verkligen att sakna mitt jobb, arbetskamraterna och brukarna. Har verkligen haft det BÄSTA jobbet! Men som sagt jag tar och förtränger det lite till;) Jag ska jag vara kvar på kontoret ett litet tag till. Då kan jag faktiskt komma och hälsa på i mellan åt:) Men jag har faktiskt en grym separationsångest! Jag vill flytta med mitt jobb upp till Värmland. Hmmm kan man det tro;)? Näväl, hoppas man hittar ngn sysselsättning i Värmland som känns lika bra:)


Igår lördag kom Mr T och hans bror Mr S med kärra till Göteborg. De hämtade sista stora sakerna inför flytten. Tack Mr S för hjälpen! Nu är det verkligen tomt i lägenheten. Nu finns bara lite saker som jag kan stoppa ner i väskan när jag åker till Värmland kvar. Sen lite städ, efter det är det bara att lämna nyckeln till min nya "inneboende" och dra sig uppåt det Värmländska skogarna. Jag kommer att jobba nu till veckan. Sen är jag ledig i hela två veckor! För att sedan jobba varannan vecka fram till mitten av mars. Då kommer jag bo hos min goda vän Fröken B:)

Cattis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela