Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Summering av 2009

Publicerad 2010-01-27 17:28:29 i Allmänt,


 En liten summering av 2009.

Knyckte texten från söta Aggies blogg 
 http://aggies.blogg.se/


-Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var till Panama, Costa Rica, Frankrike och Milano. Köpte en gård i Värmland. Skaffade Angoragetter och gav bort dem efter några månader. Blev med barn:)

-Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade något. Hade jag det så har jag nog förträngt detta.

-Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, några av dem.

-Dog någon som stod dig nära? Ja:(

-Vilka länder besökte du? Panama, Costa rica, Frankrike, Italien hmmm... Tror inte det var fler...

-Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb i Värmland:)

-Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? Sista juli, inflytt i huset.
-Vad var din största framgång 2009? Den lille i magen

-Största misstag? Misstag? Jag? Nää;) Haha.. Minns inte...

-Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkyld och mindre fallskador på grund av min klumpighet;)

-Bästa köpet? Våran gård

-Vad spenderade du mest pengar på? Huslånet

-Gjorde någonting dig riktigt glad? Det som växer i magen:)

-Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009? ojdå.. vet faktiskt inte..

-Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både gladare och mer ledsen. Flytt och hormoner halleluja)

-Vad önskar du att du gjort mer? Hade nog inte hunnit så mycket mer..

-Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat;)

-Hur tillbringar du julen? Med Mr T´s och min familj  

-Blev du kär i år? Hela året:)

-Favoritprogram på Tv? Har nog inget favoritprogram...

-Bästa boken du läste i år? Inte hunnit med ngn sån heller, eller så var det kanske skolböckerna i våras;) Pedagogisk psykologi.

-Största musikaliska upptäckten? Har nog inte gjort någon vad jag minns

-Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pinsamt, men jag minns inte vad jag fick. Fyllde ju inte jämt så det var inte så mkt firande.

-Något du önskade dig men inte fick? Nej. Önskade mig ingenting vad jag kommer ihåg

-Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Har för mig att jag jobbade

-Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade fått jobb i Kristinehamn

-Hur skulle du beskriva din stil år 2009?  Backpacker, mellan Göteborg och Kristinehamn och hit och dit.

-Vad fick dig att må bra? Skratt, roliga saker och solen

-Vem saknade du? Mr T när jag var i Göteborg och Farfar...



                                                        Cattis....



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela