Cattis!

Lite om miljö, resor, pyssel, hem, fritid och andra små saker som förgyller vardagen:)

Göteborg

Publicerad 2010-06-30 14:29:28 i Blandat,

 Första turen för Ville till Göteborg blev dagen efter midsommarafton! Nu var det dax att tömma min lägenhet på det allra sista. Det känns både konstigt och sorgligt. Jag har bott där i nästan tio år av mitt liv så det är en känslomässig stund för mig. Några tårar föll allt när jag gick därifrån i helgen. Men det var ändå en trevlig helg trots detta. När vi kom till Göteborg blev vi bjudna på grillat av underbara Mr H och Fru E. Tack snälla, det var supergott och mysigt, jättekul att träffa er:) Sen åkte vi till ännu ett underbart par Mr M och Fröken L där vi skulle sova. Både vi och Ville sov gott på natten. Dagen efter tömmde vi lägenheten och åkte sen tillbaka till Mr M och Fröken L och åt grillat ännu en gång. Även den måltiden var helt fantastisk! Tack snälla goa ni för husrum och mat! Innan vi skulle åka tillbaka hem stannade vi till på en fika hos Fröken M och Mr R och deras lilla dotter Saga, som är två veckor äldre än Ville. Det var jättekul att träffa er alla under Göteborgsturen!!! Hoppas snart vi kommer ner igen, för det finns så många mer jag skulle vilja träffa! Jag tror själva ni vet vilka ni är:)

Puss och kram till er alla...

Cattis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela